• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Choroby neurologiczne u dzieci: Diagnoza, leczenie i zarządzanie

propagowanie jest przynoszącą efekty odmianą zachęcenia nabywcy do zaciekawienia produktem, usługą lub marką. rozpowszechnianie oraz nakłanianie do zwrócenia uwagi na konkretny towar to reklama. ma być ona ukierunkowana tylko na interesy określonej jednostki – sprawdź ANCHOR. to znaczy, że produkując, a później emitując spot promocyjny, można tylko chwalić, namawiać i przedstawiać produkt swojej marki, nie porównując z takim samym towarem innego wykonawcy. Taka forma prezentacji jest zabroniona. Nie wolno wskazywać marki konkurencyjnej w swojej reklamówce, bez względu na to, czy mamy zamiar tylko o niej wspomnieć, czy też, co jest niedozwolone oczernić rywalizującą na rynku jednostkę czy też jej produkt. wolno jednak użyć stwierdzenia o nie zastąpieniu swojego wyrobu odniesieniu do innych, bez podania rzeczowych konkurentów. wyjaśniając to,można o swoim wyrobie twierdzić czy pisać, że jest on bezkonkurencyjny w branży, że jest numerem wiodącym, że tylko ten wyrób sprosta wymaganiom człowieka. nie wolno tu odchodzić odzgodności z rzeczywistością, ale właśnie ta forma jest dozwolona.

1. Oferta specjalna

2. Post

3. Dowiedz się więcej

4. Przeczytaj to

5. Zamów online

Categories: Edukacja

Comments are closed.